Geçmeyen bel agrm başladı hafif sancımda var tüm gece uyuyamadm ter nastı şuan üşütme başladı ishal de var kaçgündür.açılmam zaten 4cm di çarşamba gününden beri. Sabahı bekliyorum oğlum uyansın bnmde sancım sıklaşır belki . Sabah hastaneye gidecm inşallah🤲🏻
@Mavisinannesi canım sanada yazarm diyordum ya 🙈 galiba benim ikinci yolda🤲🏻