Tgbakrc Arkadaşlar 3-4 gündür kasıklarımda bi ağrı oluyor böyle adet olacakmışım gibi . Gece yatarken daha çok artıyor nedeni nedir acaba bilen var mı
h_h_momss Haftada bende de olmuştu ,dışardan dokunduğumda elime bir sertlik geliyordu,miyommuş. Gebelikte miyomlar büyüyebilirmiş doktor bu da ağrı yapabilir dedi.3 cmken 6 cm olmuştu.Birde ben ikiz gebeyim sizdeki durum böyle olmayadabilir.Kanama lekelenme görürseniz mutlaka doktorunuza bildirin
Tgbakrc h_h_momss yani çok şükür kanama olmadı ama biraz uzun sürmesi rahatsız etti artık beni yatarken oluyor ve dönemiyorum bacaklarımı uzatamıyorum çok garip
h_h_momss Kasık ağrısından sonra magnezyum başlamışlardı bana krampa iyi geliyor diye , doktordan magnezyum isteyebilirsiniz