fatmakyn ilk hamileliğimde çok olurdu, şimdi yine oluyor malesef sıkıntılı. Hormonal değişiminizin etkisiyle oluyor ve çözümü yok.
Ben ayaklarımı buz gibi suyla yıkayıp yatıyordum aksi halde dalamıyordum.
Ayaklarımı duvarlara, taşa , soğuk bulduğum her yere sürttüm, yer bile ısınıyordu. Ama en son olduğunda yere o kadar çok basmışım ki ertesi gün epey karnım ağrıdı.
Magnezyum ilacını değiştirip sonuç alanlar vardı. Bende olmadı çözüm ama. Bir danışın dokotrunuza..