Hanimlar biliyorum komik bi başlik oldu ama bunu yaşayan var mi aranizda ilk zamanlar önemsemedim ama hep boyle goruncede noluyoruz oldum hele bugun 35+2 yiz bugun ama ne zaman ultrasonla baksak o dudak hep asagiya buzuk ogluşum çok mutsuz sanki zaten devlet takipliyim ozele bi kac kere gittim renkli gordugumde de boyleydi hep kilosu fazla biraz yanaklari tombiş bebeginin dedi doktor acaba ondan mi 😀 başına gelen var mi?