Bende 32. Haftamdayım ve tekirdağda oturuyorum sırf bunun için ankaraya gidip orada doğum yapıcam ailem zaten polatlıda eğer her nasıl olursa olsun doğumunuz ve muayneleriniz hakkında burada bizlerle paylaşırsanız çok sevinirim sağlıkla kucağınıza alın yavrunuzu inşallah