Merhaba hanımlar, 31 haftalık hamileyim ilk gebeliğim normal doğum yapmak istiyorum Allah nasip ederse ama her duyan iyi cesaret nasıl yapacaksın ki yapamazsın diyor bu kadar zor mu? Neden beni korkutuyorlar anlam veremiyorum. Gittiğim doktor tıpta o bakıp senin normal doğurabileceğini düşünmüyorum dedi bende doktordur bir bildiğiniz mi var ona göre konuşalım dedim yok şu an her şey normal bu benim şahsi görüşüm herkes ilk başta normal ister sancıyı cekemez sezeryan olur dedi. Moralim bozuldu açıkcası doğum yapanlar bana fikir verebilir mi?