Bebelettom [silindi] 1 yaş buyutuluyormus oglumunkini denedim doğru 2. Hamilelik te de kız gosteriyor bakalım doğru çıkacakmı
Gulce35 [silindi] benim erkek gösteriyordu hemde önceki sonraki ay da erkekti kız olma ihtimali her türlü yoktu ama cinsiyeti kız 🥰
Mutluaile1 [silindi] Ben 28 yaşındayım ama çin takvimine göre 29 yaşındaymışim sgzhsgah🤪 bende çok merak ediyordum okumaya geldim. 28de kız gösteriyor Hamile Kaldığım ay ama 29da erkek bende 4 subatta gidince öğreneceğim cinsiyeti
zey-nep11 [silindi] birebir doğru cıktı🤣 bıcak makas basından tuz dökmede cktı erkek🤣 13 haftamda tahmını erkek dedi 15 de de erkek dedi detaylıya gırdım ozaman da erkek dedi. ALİ URAS❤️
Mickeylover [silindi] ilk gebeliğimde yanlış çıktı, şimdi doğru. Zaten %50 tutma şansı bence gereksiz yöntem