Bhrcbk canım özel arıyosan doğan hastanesi serdar bey var o cok mükkemmel bir doktor bizim ailedeki ve cevremdeki bütün kadınlar genelde ona gitti ve sana sunu söyliyim benim yengem rahim ağzı kanseri olmustu adam onu normal muayene sonucu direk bildi ve söyledi biz inanmadık ama dediği bire bir cıktı cok prof. Bir doktor özele gitme imkanın varsa ona git direk ❤️