Ben ilacımı içip tok karnına verdiğimde doktorum endokronoloji uzmanı ilaç içmeden vermemi istedi ilaç içtiğim zaman kan almıyor ertesi sabaha aç gel diyor bende genel olarak sabah 9 da içiyorum ilacımı 9 olmadan kan veriyorum yada en geç 9/30 kan verince hemen ilk işim ilacımı içmek oluyor … ilaçlı ilaçsız fark ediyor mu deseniz ben bir gün ara ile ilaç içip verdim 0.89 gibi çıktı ertesi gün ilaç içmeden verdim 1.7 çıktı