melegiminannesi
Merhabalar tekrardan 5 haftalık hamileyim😀 öncelikle bu konuda beta hcg değerinizi ve diğer tüm aklınıza gelenleri yazarsanız sevinirim. Benim anneannem ve ondan önceki büyükler hep ikiz doğurmuş benimde anneannem ikiz doğurmuş fakat ikiz dayılarımın ikiz cocukları olmadı annem ve teyzemde de maalesef ikiz yok ailenin en büyük torunu benim ikiz olma ihtimali %50 var beta hcg değerim adetime 6 gün kala 103.7 idi 2 gün sonra 384 oldu doktorum bile şaşırdı bu kadar yükselmesine fakat genlerimde ikiz oldugunu bilmiyor ve sadece telefonda bilgi verebildim hcg değerlerimle ilgili o yüzden ikiz olabilir diye bisey söylemedi. Simdi sizlerden isteğim ikiz anneleri hcg değerleriniz ve belirtileriniz nelerdi yazarmısınız?😀❤👼 bazılarında hcg düzeyi düşük olsa bile ikiz olabiliyormus böyle bisey varmı?