41Ecrn- Doğumu ne kolaylaştırır 34+3 haftalığım hurma çok canım çekiyor hamileliğimin başından beri ama doğumu kolaylaştırıyor diye yememiştim bu haftalar da yesem sorun olurmu doğumu neler kolaylaştırır bilginiz varmı paylaşalım anneler 💕🫶🏻
Fatmaacylnn 41Ecrn- bence daha yemeyin erken 36 37 gibi başlarsınız, yürüyüş, hurma, ananas,egzersiz yapmak bunlar kolaylaştırıyormuş bende 37+2 haftalığım yürüyüşü genelde yapmaya çalışıyordum şimdi hurma yemeye de başlıcam 💕
Edan54 41Ecrn- Doktor bana 35 ten sonra günde en fazla 3 hurma, 1 dilim ananas ve 1 bardak ada çayı önerdi. 37 den sonra da çoğaltırız dedi
Melmelmer 41Ecrn- hurma yasak değil yiyebilirsin sadece çok abartmadan ki zaten son haftalardasınız başlamanız tehlikeli olmaz 3 4 tane yiyebilirsin ben yiyordum
2minnakannesi0 41Ecrn- aksine hurma yemek lazım hamileliğin başından bu zamana günde 3 tane yedim ben 36 haftalik oldum artık bundan sonra arttırırım siz korkuyorsanız 1 tane yiyin şimdilik.. merdiven inip çıkmak, squat hareketi yapabilirsiniz, yürüyüş yapin
41Ecrn- Fatmaacylnn bişey kalmadı zaten ya şurda 36 ya ozaman yerim o halde ama yürüyüşlerimi yapıyorum hep
_Mother_ Fatmaacylnn yaa ben ilk gebeliğimde günde 1 saat yürüyüş yapıyordum en az ama bunda 1 saat bırak 100 metre gidemiyorum 😞 yoruluyorum hemen ilk doğum çok kolay olmuştu bunda hareketsiz kalınca korku bastı zor olursa diye
Gmzzz Edan54 ben yarın 36 oluyorm adaçayı içmeye başlayım o zaman. Doktorunuz adaçayı için bı açıklama yaptı mı? Normalde yasak icmek
tugbaalpmumcu Edan54 ananas yemek hamilelik içinde yasak mı yani sadece son aylarda mi tuketilmesi gerekiyor ?
Buzmavise 41Ecrn- hamileliğim öğrendim günden itibaren her gün bir tane hurmaya Ayetel kürsü okuyup yiyordum son bir haftadır da günde 5 tane yemeye başladım düzenli olarak yürüyüş yapıyorum pilates yapıyorum son bir haftadır ördek yürüyüş yapmaya başladım pilates de kanala yönlendirme hareketleri yapmaya başladım merdiven inip çıkıyorum squat yapıyorum ananas yiyorum ya da organik ananas suyu tüketiyorum bitki çayları sevmem doktorum ada çayı önerdi ama içmedim Bir de küçük bir dipnot Meryem otu diye bir ot varmış kayınvalidem anlattı ve almış sancı başlayınca suya koyuyorsun Meryem suresi okuyorsun dua ediyorsun (bu arada Meryem süresindeki secde olayı var onu da yapmanız lazım) kolay olsun doğum diye doğum bittikten sonra da yine besmeleyle şükürle otu sudan çıkartıyorsun kendi kendine kuruyup küçülmesini bekliyorsun suyu da toprağa bir yere döküyorsun deneyip göreceğiz 😀
Kesimeliff Buzmavise 10 da 10 hamilelik sürecim sizinki gibi ilerledi ve doğumda da aynı şekilde Meryem ana otunu kullandık ben kesinlikle fayda ettiğine inanıyorum 🥰🙏🏼 denendi onaylandı yani tüm söyledikleriniz. Çok rahat bi doğum geçirdim umarım sizin de çok rahat geçer 🙏🏼
ayseheyecanli Buzmavise Secde neyi nasıl yapılıyor daha açık anlatabilir misiniz sıcak suya mı mesela ? Ne okunacak içine ?
Buzmavise Kesimeliff ayyy içimi ferahlattın Allah ta seni ferahlatsın ☺️ çok stresli biri değilim 15 yıldır düzenli fitness ve plates yapıyorum inşallah rahat bir doğum olur 🥰 bi kaç yerde daha okudum Meryem otu kullanımını herkes çok memnun 😊
Buzmavise gul24y hayatım normal doğuma girerken yapılıyor bu Meryem otu kuru bir bitki görünüş itibarıyla kadın rahmine benziyor zaten sancıların başladığında sen yapamazsın da ailenden birisi sürahiye ya da ne bileyim geniş bir kabın içine koyacak üstüne su dolduracak bu da yaptıktan sonra abdestini alacak Meryem suresini ve Meryem suresini secdesini yapacak temiz pak kolay bir doğum olsun gibi böyle dua edecek yani bu dua olayı tamamen kişiye bağlı sen doğumunu yapıp bitirdikten sonra yine besmele çekecek şükür duasını edecek Meryem otunu sudan çıkartacak zaten Meryem otu sudan çıkınca kendi kendine küçülmeye başlıyormuş o küçülmeye başlayınca da seninle yaraların rahmin küçülüyormuş olay bundan ibaret böyle kaynatma suyunu içme yok ama Meryem otunu çıkardığın suyu lavaboya gidere dökmüyorsun toprağa döküyorsun
Fatmaacylnn _Mother_ korkmayın bence zaten ikinci doğum daha kolay oluyormuş çevremdekilerden hep öyle duydum sizin de inşallah çok kolay olur sağ salim bebişinizi kucağınıza alırsınız 🥰
Buzmavise _Mother_ hiç 2 doğum kolay olur falan muhabbetine girme kendini riske atma nerede hareket orada bereket yürüyemiyorsan evde sporunu yap hayatım normal doğum istiyorsan en güzel şey hareket ama sezeryan istiyorsan keyfin bilir sezeryanda çok harekete gerek kalmıyor bence
_Mother_ Fatmaacylnn amin inşallah hepimiz sağlıkla alalım kucağımıza 🙏 haftamız hemen hemen aynı 2 gündür bebeğin tekmeleri göbek deliğim hizasında hissediyorum bebek kanala mı girmiştir acaba sizde durumlar nasıl
Fatmaacylnn _Mother_ Amin inşallah 🤲 evet girmiş olabilir o zaman 🥰 ben hamileliğimin başından beri sağda hissediyordum bebişimi hala da değişmedi 33 haftalıkken gittiğimde doktor dönmüş dedi ama hala sağımda hissediyorum dedim ayaklarını o tarafa doğru dayamış kafası aşağı da dedi bu bebişlerin ne yapacakları belli olmuyor doktor demese döndüğünü bilemezdim 😍ama dönerken içimden kayar gibi bişeyler de hissetmiştim zaten
ayseheyecanli Buzmavise şunu anlamadım 8 yaprak meryem suresi hepsini mi okuyacak kişi yoksa sadece secdeli olan yaprağı mı ?
_Mother_ Buzmavise yok zaten 2. Doğum kolay olur modunda değilim her doğum kendine öz evde hareket ediyorum ama yeterli geliyorum bilmiyorum nefesim hemen daralıyor yoruluyorum bitkin düşüyorum artık hayırlısı olsun inşallah