Arkadaşlar ben ikici bebeğime hamileyim ilki sezeryan oldu 35 haftalık kontrole gittim nst sancı çıktı direk alttan muayene ettiler ertesi gün bir daha gerek var mı diye sordum açıklık var mı yok mu diye bakıyoruz dediler anlamadım ben sezeryan olsak da alttan bakılıyor mu yaşayan var mı aranızda