Anonimmmmmmmm Kızlar 13. Haftadayim aşırı duygusalim hep ağlıyorum herkesin her yaptığı batıyor icimde resmen fırtınalar kopuyor normal mi ne zaman geçer
Busramnida Anonimmmmmmmm çok normal hormonlardan dolayı canım ☺️ bi ağlarsın 2 dk sonra gülersin bu normal bir şey yani 😂
aysegul-2509 Anonimmmmmmmm ilk hamileliğimde tam son aylarım yaz sıcaklarına denk gelmişti.ben her akşam dondurma yiyordum.eşim 2 günde bir cartedor varya yarım kiloluk olanlardan alıp geliyordu.bir akşam yarısını yiyip ertesi akşama yarısını bırakıyordum ama ilk yarısı yerken bi taraftan ağlıyordum dondurmam bitecek diye.sanki adam almıyo gibi 🤣🤣🤣🤣
Pnrshn Anonimmmmmmmm Bende başak burcuyum heralde benim kadar sacma şeylere ağlayan yoktur. Bir keresinde radara girdik ceza yedik diye ağladım Hagaha Gördüğüm her kedi videosuna ağlıyorum patisi kırılmış bir kediye hıçkırarak ağladım. Eşim bana fındık ezmesi yer misin diye sormadığı için ağlamıştım 😅 Kot pantolon giyemiyorum diye ağlamıştım ay o kadar çok ki 😅😅
ZynpHA gulcineray İnsan her şeye ağlayınca bi noktada bıkıyor artık yaa cizgi filmlere bile agliyorum😂😂
Anonimmmmmmmm @Busramnida bide aşırı anneme düşkün oldum bir çocuk gibi annemin yanında uyumak istiyorum bu durum beni çok zorluyor
hamcokelek33 Geçen bi araba çekilişine katıldık, baya lüks bir marka araba hediye ediyorlar. Eşim dedi çıkarsa şimdiki arabamızı satar buna bineriz, tam yarım saat sattırmam o benim ilk göz ağrım diye ağladım😂😂😂 eşim fenalaştı gülecem diye
Mickeylover Anonimmmmmmmm çok normal ama bence psikolojik destek al ben ilkinde almadım boşanma noktasına geldim, lohusalıkta daha kötü oldu. Şimdi alıyorum daha bilinçliyim keşke biri yönlendirseydi beni o zaman ama kimse anlamadı beni işte…