altink Kızlar bebişin kafası 10 gün kadar önde gidiyor dedi doktor şuan 35+6 gebeliğin başından beri önde gidiyordu ama bugün normal doğuma engel olabilir dedi doktor. Başı büyük denilip normal doğuran var mııı
Beyza_12 altink benim kızıma öyle demişti doktor 2021 de doğdu kafası büyük dedi hep şuan 4 yaşına girecek ama nedense doğduğundan beri o büyük kafayı biz göremedik gayet yerinde hatta minik bir kafa yapisi var tabi ters geliş olduğu için her şekilde sezaryen oldum
altink Ben kafa büyüklüğünü babasına bağlıyorum ona çekmiş bence onunda biraz büyük onu sıkıntı etmedim pozisyonu da uygun şuan ama normal doğum çok zorlar mı onu merak ediyorum 🫠