seydabal_60 Kızlar 19+4 gebelikte bebek haraketlerini hissediyorum fakat hala göbek altında kasık bölgemde hissediyorum bebeğin yukarı çıkması gerekmiyor mu neden hala aşağıda normal mi bu durum
mucizem2304 seydabal_60 rahim çıkıyor ama bebek çıkmıyor ben 26 dayım hala aşağıda hareketlerini hissediyorum çünkü ayakları da orada 😀
Elfelf475 seydabal_60 bebek büyüdükçe yukarı çıkıyor. Daha o kadar büyük değil ama erkekse zaten hep asagıda hissetme ihtimali var benim her iki oğlumda da öyle oldu 🤦🏻♀️
Ozzgeonurr07 seydabal_60 normal. Zamanla büyüdükçe yukarıya çıkacak. Midenizin bile yükseldiğini hissedeceksiniz
defnevedoruk seydabal_60 çünkü bebek 20. haftadan sonra göbek deliğinizin üstüne çıkmaya başlıyor gayet normal
Brglbrgl Gayet normal bazı gebeler kasıkta taşır yani göbeği aşağıda durur erkek gebelikte özellikle zamanla yukarı çıkar
Elfelf475 seydabal_60 hayırlı olsun hep çişiniz gelmeye devam edecek 😬 erkek asagıda kalıyor o yüzden tuvalete çıkma isteği 9 ay devam ediyor 🫢
seydabal_60 Elfelf475 evet ya şimdiden çok lavaboya çıkıyorum gece uyuyamıyorum resmen demekki bu yüzdenmiş😂😂😂
bebegimibekliyorum__ sedamusa bende 19 ve hissetmiyorum. Doktorum tam bir ay sonra net hissedeceğimi söyledi biraz kiloluyum
Ewy sedamusa ben de 19+3 oldum ama hiç hareket yok. İnsan bi korkuyor. Acaba anlamıyor muyum? Sizde de hiç hareket yok mu henüz
Mmelek34 2bebek-41 ben 19.haftamdayım geçen haftadan beri her gün düzenli hareketlerini hissediyorum bazen alt tarafta kasıklarıma doğru bazende göbek deliğinin oralarda üstünde yerleri şu an geniş olduğundan hareket alanları büyük her yeri rahatça kullanıyorlarmış dedi doktorum 🌸
2bebek-41 Mmelek34 sizin de kız dimi normal.yani kasık ta olması :) bende daha kontrole gitmedim salı günü ancak sorarım :)