Doktorunuza danışın isterseniz. Benim de 5. Haftadan şu an 14. Haftadayım hala mide bulantım kusmam devam ediyor. Yiyip içemiyorum. Doktorum sabah mide koruyucu ve mide bulantı ilacı verdi o ilaç akşama doğru olan bulantımı kesiyor. Bir de gece yatmadan içtiğim ilaç var o da sabah bulantılarımı kesiyor. Reflü de olduğu için bende mide şurubu yazmıştı. Alerjen bir vücuda sahip olduğum için iyice araştırıp ilaç yazmıştı doktorum. İlaç almayayım bir şekilde düzelir diye düşünmeyin binde bir görülen bazı durumlara yol açabilirsiniz. Bunu da doktorum söylemişti. İlaçlar bebeğe zarar vermez aksine onun ve sizin sağlığınız için almak zorundasınız demişti. Ben hala kullanıyorum. Bugün ara vereyim diye düşündüm ama kusunca mecburen devam. İlerleyen zamanlarda tekrar doktorumla kararlaştıracağız. Sizde mutlaka doktorunuzdan tavsiye alın herkese her ilaç olmuyor. Allah kolaylık versin sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah.