Ay yemin ederim bende de aynı. 24. Haftadayım, ben birkaç haftadır şekerli gıdaları biraz fazla kaçırıyordum,dokrorum sınırlama koydurdu ödem ve mantar problemim yüzünden :( kestiğimden beri ödemim azaldı,dolaylı olarak parmaklarımdaki ağrılar da azaldı