av0kado Merhaba kızlar. Gebelikte akıntının yoğunluğu ne zaman azalıyor ben 9. Haftadayım ilk başlarda olduğu gibi çok yoğun akıntı olmuyo normal mi?
Zehraa1311 av0kado ben 34. Haftadayim hala beyaz akıntım var. Bunyeden bünyeye değişiklik gosteriyo olabilir ama bende hiç gecmedi. Doktoruma sorduğumda normal gebelikte diyor
av0kado Zehraa1311 İlk başlarda yoğundu beyazdı şuan günde iki üç damla geliyor genelde herkes yoğun diye bahsediyor da ben henüz kontrole de gitmedim o yüzden bişey mi var diye endişelendim o yüzden soruyorum da ilk gebeliğim çok bilmiyorum nasıl oluyor.