Dinlenince geçiyorsa sorun yok. Fazla yormayın bu ara kendinizi. Rahim büyümeye başlıyor. Vücut hamileliğe alışmaya çalışıyor. Adet olmadınız, onun gerginliği oluyor kasıklarda vs. Kanam falan yoksa korkmayın ama yine de dikkat edin. Birde enfeksiyon olunca kasık ağrısı oluyor