Zumra-nur46p bende de küçük et parçası oluyordu 27. Haftadan sonra çıkmıştı ilk başlarda çok acıyordu ve kuyruk sokumuna doğru ağrı oluyordu genel cerrahiye yönlendirdi doktorum . Bi ilaç yazmadı her hamilede olur bebek büyüdükçe galan diye bahsetti şikayetin artarsa ilerleyen haftalarda gel dedi, yediklerine dikkat et kabız olma, püre ve muhallebi şeklinde yemekler tüket , baharatlı ve acılı şeyler yeme dedi bol su iç dedi . Bi kaç haftada zaten kendiliğinden geçti şuanda bi sıkıntım yok ama kabız olduğum zaman tekrar çıkıyor mesela . Önemli olan kabız ya da ishal olmamak sanırım . Bende de demir ilacı kabız yapmıştı bi hafta kadar o dönemde oldu zaten bu. Şuan 35. Haftandayım ağrı ya da şikayetim yok . Dikkat ediyorum .