Arkadaşlar ikinci bebeğime hamileyim ilki sezeryanla gerçekleşti. Bu gebeliğimde 3. Aydan beri sürekli idrar kaçırıyorum azar azar da olsa bazen tuvaletimi yaptıktan sonra bile oluyor. Başına gelen var mı bu durumlar yoksa sadece bana mı oluyor gerçekten korkuyorum artık doğumdan sonra da kalacak mı bu diye. Günlük yaşamımı çok etkiliyor gezip dolaşamıyorum.