Öcelikle çok çok heyecanlı bir gece geçirdim her anne gibi 🥺sonra oğlumla vedalaşıp kızıma doğru yola çıktım üstelik hamile iken kızımda( çarpık ayak)pes ekinovarus olduğunu ögrendim herşeyden çok onu merak ettim ama her şekilde kızıma saglıkla kavuşmamdı 🥺hastaneye gittik odamızı süsledik doktorum geldi konuştuk görüştük beni hazırlayıp aşşayı aldılar en zor kısmı ailem ağlarken dayanamamam oldu duygular şelale..
Sonra girdik sedyeye oturdum ekiple tanıştım çok güzel rahatlatma yaptılar sohbet müzik doktorum geldi elimi tuttu korkma herşey güzel geçicek kızın çiçek gibi gelecek dediler 🥺igneyı oldum neler oldu bilmiyorum bile incecik bişey ama gördüm sonra yattım örtü vs serildi benimle sürekli biri ilgilendi elimi tuttu yanımdan ayrılmadı doktor zaten hep sohbet artık kızını getiriyorum dedi işte o ses sadece saniyeler kadar gösterdi muayene sonrası hemen Gögsümü tutturdular🥺beni en çok sıkan şey bebek gidiyor bebek hemşiresi ile ve işlem bitmesini bekliyoruz orda çok sıkıldım sürekli soru sordum neyseki bitti biraz titredim ısıtıcı geldi sonra geçti odada da biraz oldu ama geçti şükür. Kesinlikle acı his vs yok sadece çekme gibi bir hisdi sadece kızıma odaklandım ameliyata değil. Kızım odamızda idi kavuştuk öpüştük yürüyüş zordu evet ama mecburduk hallettik temizlik felan rahatladım hemen süt geldi şükür