Eda42_ Emlhh Bu yalancı testler ne çok oldu insan artık tamamen çift çizgi görünce ancak inanır insan dediğin gibi de adet gecikmesi beklemek en iyi o zaman kan verirsin hayırlısı olsun inşallah Şubat ayında olur
Busesun Emlhh ben bu marka ile öğrendim 3 gün önce sonra kan verdim doğru çıktı sürekli Nimo yanlış ıkarıyor deniyor ama çevremde herkes memnun bende sağlıkçıyım ve Nimonun genel olarak iyi olduğunu düşünüyorum inşallah istediğin gibi bir sonuç alırsın 🙏🏼✨
Emlhh Busesun ben 2 gün önce yaptığımı paylaştım zaten bugün test yaptım hiç çizgi çıkmadı yani tek çizgi aradan çok geçmeden kan geldi zaten kimyasal gebelikmiydi acaba anlamadım