Bebeğim 1 aylık oldu gaz ve kaka yaparken çok ıkınıyor ağlıyor kaka yaptığı zamanda sarı ve mukuslu oluyor bazen bu normal mi ve bunun için bir öneriniz var mı nasıl gececek gaz yağı kemer masaj herşeyi deniyorum yine aynı uykusundan uyanıyor bunun için aşırı kasıyor kendini