Canmbebegim Kızlar kontrole devlete gidiyorum ama doğumu palmiyede yapmayı düşünüyorum yılbaşından sonra doğum fiyatları ne oldu bilgisii olan varmı . Normal epidural doğum istiyorum bir aksilik çıkmazsa inşallah
Merve_cetiner Merve_cetiner normal dogumu belki yanlış hatırlıyor olabilirim ama sezaryen ve epidural 35.000
Canmbebegim Merve_cetiner geçen senee de 20 küsürdü sanırım küsüratını hatirlamiorum ama .. hangi doktora gidiosunuz acaba
Canmbebegim Merve_cetiner ikinci gebeliğim. İlk gebeliğimde hep özele gittim Süleyman Arslana ama bunda devlete gitme kararı aldm doğumu özelde yaparm dedim nasip olursa inşallah tekrar Süleyman bey olacak doğum doktorum
Merve_cetiner Canmbebegim geçen yıl 20.000 di. Akın karacaya gidiyorum çokkkk ilgili bir doktor 2.gebeliğim ilk gebeliğimdede akın beye gittim tavsiye ederim. Ama Ayşegül hanımda vad o da çok iyi bi doktor onuda tavsiye ederim
Canmbebegim Merve_cetiner aslnda Süleyman beyde dogumum çok güzel geçmişti onu tercih etmemin sebebi o ama Akın beyide araştıracağım bakalm
Merve_cetiner Canmbebegim Süleyman beyide çok tavsiye ediyolar dogrudur bende ilk gebeliğimde akın beye gittim memnun kalınca ona devam ettim.