Busra032 Bugün hasta olduğum için hastaneye gittim kulağımda çok fazla enfeksiyon olduğunu söylediler antibiyotik verdiler kullanan var mı
deryakuralerturk Busra032 ben şuan kullanıyorum çünkü 1 haftadır öksürükten uyuyamıyorum göğüs doktoru yazdı ve tabiki kendi doğum doktoruma da danışarak kullanıyorum
glos_lin2007 Kullanmadım,doktoruna sormadan kafana göre sakın kullanma. Sadece ağrım olunca bazen parol ağrı kesici kullanıyorum
Melissso İdrar yolu enfeksiyonu ve kandaki enfeksiyonum yüksek olunca kullandım. 22 haftalıktım o zaman. 1 paketi bitirdim diğer türlü enfeksiyon gitmiyordu. Ama 3 doktor kontrolünde kullandım.
Sazenin Busra032 ben de kullandım salgına yakalandım çok kötü iyileşemedim 15 gün antibiyotik ile toparladım 29. Haftada yazdı doktorum, cefaks 500 mg adı gebelik kategorisi de B kullanımı gebelikte parol kasar güvenli
mervedmrcn Busra032 Benim doktorum enfeksiyona karşı antibiyotik kullanılmaması bebeğe daha zararlı demişti ve kullanmıştım. Doktorunuz yazdıysa kullanabilirsiniz hamilelikte kullanılan antibiyotikler var ama doktor kontrolünde olmanız gerekiyor.
Tugce355 Busra032 enfeksiyon antibiyotikten daha tehlikeli. Size o ilacı veren doktor hamile olduğunuzu biliyordu değil mi ?
Sazenin Busra032 onun da gebelik kategorisi B doktor, kadın doğum doktorunuza da danışın. Bana b kategorisi olanları kullan diğerlerini kullanma demişti ama sizin gebelik durumunuza göre değişebilir bu durum
Minikbebegimm06 Busra032 doktor ne verdiyse kullanın gebelikte kullanılan antibiyotiklerden yazmıştır
BenimBalBidigim Busra032 Mecbur kalınca yazıyorlar ama kadın doğum hocasına mutlaka danışın çok geçmiş olsunn 🤲🏻