kediseviyorum Haftadayım 2 gündür mide bulantısı kusma karın ağrısı ve kabızlık tarzı şeyler yaşıyorum doğum yapacağınizda kasılma ve sancı haricinde bu sekil belirti yaşadınız mı birde halsiz ve yorgun tansiyonum dusuyormus gibi hissediyorum kendimi
Zehraa1311 kediseviyorum benim ilk gebeligimde kendi sancım yoktu sadece aşırı bel ağrım vardı. Nisanim gelmişti bebek baskı yapıyodu 2 cm acilmamda vardı ama bel ağrım haricinde bı belirtim olmadı. Suni sancıyla doğum yaptım 🙄
kediseviyorum Zehraa1311 benim sancim da geliyor ama düzensiz ve kısa süreli dinlenince geçen sancılar bebiş de kilo almış biraz daha alırsa sezeryan olurum korkusu da var napacagim bilmiyorum 😐