Sydaaslan Ikısıde ıyı degıl bunun genclıgı yaslılıgı vs de var asıl güzel olmuş ama dıgerlerı uyduruk çoğu ismin anlamı gerçek degıl daha agır bı ısım daha iyi olur emınım
Moomtoobee BusrAsil2019 siz asil isminden memnunmusunuz benim oğlumun ismide Kaan Asil olcak insallah 🥰 asil ismini koyabilmek için çok savaş verdim 😄
Sena-cy00 Bence Asil’ e şu isimler uyuyor gibi sanki; Asil - Ali Asil- Arel Asil- Arda Asil- Ayaz Asil- Akın Asil- Alp Asil- Anıl Asil- Aras
BusrAsil2019 Moomtoobee oğlumun ismini kim duysa ne kadar güzel bir isim demiştir genelde daha evlenmeden önce oğlum olacak ismini asil koyacağım derdim 5 yaşında şimdi çok ağır başlı bir oğlum var babası da öyle gerçi ama isim de etkiliyor. Sadece fazla mız mız ve memnuniyetsiz o kadar 😀