Ozlemdemir Selam kızlar 12 haftayı geride bıraktık. Koku hassasiyetim devam ediyor hafif hafif azaliyor şikayetlerim sizde durumlar nasıl neler yapıyorsunuz.
ErsBegAs Ozlemdemir koku hassasiyeti aşırılaştı 10. Hafta 🥲 kendi kokumdan tiksiniyorum sadece kocamın kokusu güzel geliyor 😂🥰 demek ki seviyorum bu adamı diyorum sonra hahaha
Esraa00 Ozlemdemir kız sen bize soru sordun sordun cevap verdik bende sormuşum insan bi cevap verir geri dönüş olarak.
Ozlemdemir defnevedoruk ne yapıcaz ya biz bu durumu. Evimden nefret eder oldum heryer kokuyor gibi geliyor. Evde Kapı pencere kapanmıyor kışın ortasında
Ozlemdemir ErsBegAs millet kocasından tiksinir sizde tam tersi olmuş 😂😂 bende az önce tüm eve parfümünü sıktım kocamın kokusu ferah diye rahatsız etmiyor beni ☺️
Gunellka ben 10+3 um bulamtim azaldi artik koku kaliyo az maz istahim maasAllah acildi artik bu gun hayli yemek yedim hatta hala acim sadece plasentam asagida denildi baska sorun yok. Allah hepimize sag selamet kucagimiza almayi nasip etsin
Ozlemdemir sevcnnn9 3 gebeliğimde de vitamin ilacı bile içemedim. kusma yok bende bulantı da yok çok şükür hap yutamıyorum yutmaya çalışsam ölürüm herhalde
Meryemld 9 haftafayım ne yesem kusuyorum . 7 kilo verdim😞😞😞😞 koku hassasiyeti pik. Günde üç kere yıkanıyorum kendimden koku geliyor sanıyorum.
Ozlemdemir Meryemld ahhh ahhh bende durum aynı bir tek kendi parfüm lokum bana fresh geliyor hep onu sıkıyorum kendime. Oda kokuları ıslak mendiller yemekler hele de mutfak 🤢 Ama bende kusma hiç olmadı allahtan
Esma006 Ozlemdemir bel Kasık iki gündür şiddetli yatakta dönerken çok zorlanıyorum daha 14 haftaligim ilginç
Ozlemdemir Esraa00 kız iki çocukluyum dün oğlum oyuncak eşşekten düştü kolunda çatlak oldu. Alçıya filan aldık bu sabah bakabildim anca.
Ozlemdemir Esraa00 ben sasonda kalıyorum ilçede. Doktora burda gidiyorum doğuma batmana geliyorum. Batmanda da Kemal coşkuna gidiyorum. İlk iki gebeliğim ilaç tedavisi ile oldu şuanki gebeliğim kendiliğinden nasip oldu. Doğumda geliyorum sadece batmana
Patito__ 9 haftaligim ne koku hassasiyetim vr sadece evimiz kapali kokuyo evden tiksindim ben :) Ama ole bir belirtim yok mide bulantm yok ne bilim goguslerm sis degil agrimio Acaba normalmi bunlar :( Pazrtesi kontrolum vr
Patito__ Ozlemdemir insaallah öyledir yani dr a en son gittiginde birazda olsa belrtilerim vardi bir haftadir yok denecek kadar az bakalim hayirlisi insaallah