776 bende 2 gebeliğimde adet dönemimde çok düşük değerlerle öğrendim ama bende ilk kez çatlama iğnesi kullandım nasıl oluyor bilmiyorum. Ama tahminime göre çatlama iğnesinden 36 saat sonrası çatlama oluyor yani 11inden itibaren hesap etmek gerekiyor öyle olunca 10. Günü oluyor varsada çıkmaması normal. Ben sağlık ocağına gitmiyorum o dr.u çekemem ben ikinci düşüğümü yaptğımda çok erken hamile kaldın tabiki tutunmaz 1 sene sakın çocuk yapmayın korunun yoksa çocuk tutunmaz böyle sürekli düşük yaparsın diyor. Kadın doğum dr.um eğer düşünüyorsan 1 adet sonrası korunmayı bırakın dedi. O kadar bilmiş ki sanki kadın doğum dr.u moralimi bozuyor herşeye çok keskin konuşarak o yüzden hiç orda gidip kan falan vermiyorum özel hastaneye gidiyorum