Bugün sabahtan beri sancı çekiyorum büyük ihtimalle yalancı sancı sabahkiler ara ara giriyordu ama akşam üstü artık sık sık olmaya başladı 3-4-5-10 dk da bir oluyor ve şiddetli giriyor kısa bir süre sonra geri gidiyor 1 dk dahi sürmüyor sancı hastaneye de gitmek istemiyorum orada sancı çekmek istemiyorum gitmelimiyim sizce