Renklibiri Merhaba sevgili anneler ☺️ yeni yeni alışveriş yapmaya başlıyorum önerinize bilgilerinize ihtiyacım var reflü yatağı olarak iki ürün arasında kararsız aldım hangisini tavsiye edersiniz ? Biri e bebekten diğeri yataş juno görsel ekliyorum ☺️ [https://www.e-bebek.com/sevi-bebe-pamuklu-bebek-reflu-yatagi-p-sev-9028?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=20571556447&utm_content=&utm_term=&gad_source=4&gbraid=0AAAAAD3O6GtGj0lLow5qDo8y359fN63nT&gclid=Cj0KCQiA7NO7BhDsARIsADg_hIZPWR4gwlwTpbA1nUq_bQhGBI6-kYARnZOz0qYfYimibqcVqDmBot0aApEJEALw_wcB](https://) [https://www.yatasbedding.com.tr/juno-yeni-dogan-yatagi-36930?srsltid=AfmBOoqvXu91HgPJCeJx_C5X81xZlyqvKMM5S7fOebNOmdVtd042v9_D]
Girlmama Renklibiri yataş juno aldım ben gayet güzel bebeği bağlayabiliyorsunuz düşme şansı da 0 ve ebebkteki yata düz juno daha farklı
Cosimaniehaus Renklibiri reflü yatağını çok uzun kullanmadım. Ve bazı doktorlar da önermiyor onun yerine yatağının baş kısmını yükseltmek yeterli diyor. Şimdi 4aylık bebeğim, düşününce başta insan aşırı temkinli ve pimpirikli oluyor :) ben umay bebekten almıştım fermuarlıydı ve yükselti kısmı çıkıyordu normal küçük yatak gibi de kullandım bi süre gündüzleri salonda falan. Bence çok da lazım bir şey değil ama herkesin deneyimi de farklı tabii . 2 ay ancak kullandım ben.
Renklibiri Candyboy belden bağlamalı detayı olmaması sıkıntı yaratır mı peki yataş junoda var o detay
Sazenin Trenyoldan böyle bir şey keşfettim, hem reflü yatağı hem babynest hem de çanta gibi taşınabilir çok fonksiyonlu yorumları da güzel
Renklibiri Sazenin bunu bende görmüştüm arkadaşım almış tam reflü yatağı gbi olmadıgı için kullanamadım ben dedi o yüzden hiç düşünmedim
zynpknt Yataş junoyu alan çevremdeki herkes çok memnun ama en fazla 40-45 gün kullandık dediler sonra sığmıyormuş yüksek olduğu için düşcekmiş gibi duruyomuş bağlı da olsa ben 300 tlye aldım bitane zaten önemli olan açılı durmasıymış bebek dönmeye başlayınca da beşiğin içine koyarım diye düşündüm açıkçası junoya o kadar para verme gereği duymadım ama tabi sizin tercihiniz ☺️
Renklibiri zynpknt çok teşekkür ederim yataş junonun o kadar kısa süreli kullanım oldugunu bilmiyordum öyleyse bende tercih etmem görüntüsündeki belden bağlamalı oluşu bi güven verdiği için düşünmüştüm bir de daha rahat gibi duruyor görselde
zynpknt Renklibiri dediğim gibi çevremdeki kişilerden hep öyle duydum bide yüksek ya normal reflü yatağından koltuğa dönse bişey olmaz ama onun üstünden düşse 20 cmden falan düşmüş olcak koltuğa bile düşse gibi geliyor
Sazenin Renklibiri yükseltisi var ama niye kullanamamış🫠 almayı düşünmüştüm bende bir yere gittiğimizde taşıması kolay olur çocuğun yatağı olmuş olur diye
Renklibiri Girlmama kullandınız mı peki kullandıysanız ne kadar süre kulandınız ? rahat bir yatışta sağlayabilidiniz mi içinde
Renklibiri Sazenin o açıdan evet iyi olabilir öyle bir yorum yaptı kendisi bende o yüzden hiç böyle bir model düşünmüyorum ☺️
Sazenin Renklibiri henüz almadım ben de bakacağım bakalım yorumları iyi ama öyle deyince bi kafam karıştı 🫠
Girlmama Renklibiri 0-6 ay diyor ama bu cücenin (kızım😂) büyümesine bağlı yani bebeğin büyümesi ve dönmeye başlamasına göre değişir ortalama 5 ay kullananları duydum
Renklibiri Sazenin siz de bir düşünün bence normal yatak gibi geldi bana kaldırdım kullanamadık dedi çünkü
Melissso Ben yataş juno aldım çevremdekiler 2 aya kadar rahat kullanabildiklerini söylediler. Bağlamalı olması çok güvende hissettiriyordu henüz deneyimlenmedik inşallah deneyimleriz🙏🏼🥰
Renklibiri Melissso inşallahh 🙏🥰 ben de ilk başta yataş juno alırım diyordum sonra 2 yada 3 aydan fazla kullanılmıyor yada bebeğin kafası çok içine çöküyor sığmıyor gibi şeyler duydum , e bebekte biraz daha uzun süreli kullanılıyormuş daha rahatmış ama belden bağlamalı diye kayar diye de düşündüm bilemedim açıkcası
Dmlakrbg Yataşınki normal yatak gibi ama. Reflü yatağı eğimli olmalı. Ben ebebekten almıştım. Ama sizin attığınızı değil. Kulpları olan, taşınanilir şekildekinden. Baya kullandık. Çok rahat ve kullanışlıydı. Kesinlikle onu tavsiye ederim.
Renklibiri Girlmama yaa ikimizinki de kız öyleyse🥰 sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🙏 o zaman mantıken bu ikisi içinde geçerli bence büyümesine bağlı olarak
Melissso Renklibiri neyde rahat edebilirseniz aslında doğumdan sonra da alınabilir hani reflü var mı yokmu duruma göre bence. Çünkü ilk doğduğunda zaten hep kucağımızda oluyorlar emzirmeydi,alışmaydı vs. E ayrıyetten ana kucağı,beşiği falan da var.