Hanımlar birşey sormak istiyorum 21+3 haftalıkken detaylı ultrason da bebeğimin sol Ventirekül de sıvı birikimi gördü 10.22 di 1 ay boyunca bana zehir oldu günler tabi aynı zamanda araştırmama hastanesine gittim aminyosentez önerildi kabul etmedim sadece çok dua ettim 1 ay sonra kendi preinatoloji doktoruma tekrar gittim 24+6 da 9.1 mm di düşmüştü doktorum tekrar yükseliceğini sanmıyorum dedi ama sonraki kontrolümde tekrar 29 +1 de 12 ye yükseldiğini söyledi bu sefer kadın doğum doktorum ölçtü artık büyüdük bu ölçüler ne kadar doğrudur bilmiyorum doktorumda mm şeyler kafası hareket ediyor ölçümler bazen tutmayabilir dedi başka bi sıkıntı yok takip etcez yapcak hiçbirşey yok dedi kötü de şeyler söylemedi doğumdan sonra çocuğu kontrol edicez dedi belki daha fazla üzülmüyüm diye bişey söylemedi ben tekrar yıkıldım tabi ama tek çare dua dualarım bu şekilde bir düşüp bi yükselen ya da bu şekilde olup sağlıkla dünyaya gelen bebişler var mı şimdiden teşekkür ederim