AleynaEbrarr öncelikle geçmiş olsun, bende aynı yollardan ikinci kez geçtim, tek taraflı kaşık agrinmi var acaba, yani dış gebelikte yüksek ihtimal tüplere tutunuyor ama vücutta farklı yerlerde yerleştiği oluyormus benim ikiside 1400lerde tüpte görülmüştü seninde aslında baya yüksek neden görülmedi acaba tüpler dışında biryeremi yerleşti acaba, şu an 2 haftalık olarak hesaplama gebeliğini 6 haftalık oluyorsun, çünkü kanama bendede adet zamaninda olmuştu canım çünkü rahime yerlesmeyince kese vücut adet kanını atıyor, rahimde kese yoksa eğer dediğim gibi tüp olarak düşünme sadece karın boşluğu vs.frkli yerlerede yerlesebiliyormus kese