sema16 bende panik atak yoktu ama psikiyatri ilacı kullanıyordum hamile kalınca bıraktım. Takıntılarımla baş etmeye çalışıyorum olumsuz bişey olunca bebeğimi düşünüp sakinleşiyorum. Bide bu tür rahatsızlıklara namaz kılmak kuran okumak ve dinlemek çok iyi geliyor. Bende çok işe yarıyor umarım sizde de fayda sağlar. Çok geçmiş olsun.