Tmr_51 Pazartesi günü doğuma gideceğim ama bugün grip öksürük oldum sorun olmaz demi ameliyat a almamazlık yapmazlar demi
Alyask Tmr_51 önce bana da pazartesi dedi de bende pazartesi 38+2. Olacağım sonra da suyu vs iyi bekleyelim dedi bakalım . Grıp olunca sanırım anestezi de sıkıntı olmaz ama bılenler yazar üste çıksın 🌸