yilmaz-1001 Kızlar yakın zamanda Kayseri şehir hastanesinde doğum yapan var mı memnun kaldınız mı? 2021 de doğum yaptım ben ama yinede merak ediyorum suan doğumuma 1 hafta kaldı korku sardı
dondu260 Dilekdb doğumu muayene olduğun sezeryan günü veren hekim mi yaptıriyor yoksa nöbetçi olan doktor mu yaptırıyor acaba birde odalar Kac kişilik eşleri alıyorlar mı
Nisanurozkaya Merhabalar doğum süreciniz nasıldı odalar nasıl acaba bilgi verebilir misiniz şimdiden teşekkürler
slcn_mom Nisanurozkaya bende 22 kasım da şehir hastanesinde doğum yaptım. Ebeler falan ilgiliydi doktorlar da öyle ben memnun kaldım. Odalar temizdi ben iki kişilik odaya denk geldim ama tek kişilik odalar da varmış
Nezihahasan Bende 28 Şubat gecesi normal doğum yaptim doğumum çok zor ilerledi beni çok zorladı ama ona rağmen ebeler ve nöbetçi doktor çok iyiydi iyikide şehir hastanesinde doğum yapmisim