Whit3 çok bir belirti vermez hatta benim hiç yoktu ama gebelik şekerim çıktı. Sabah aç karnına açlık şekerini, yedikten 1 saat sonra da tokluk şekerini ölçerek kendin takip edebilirsin. Tokluk 140ı geçmemeli açlık 70 90 arası diye hatırlıyorum ama siz yinede araştırın