Minnakpopus Zulosmustafa oğlumu 12 haftalıkken öğrendim. Ama şimdiki yeni bebeği daha öğrenemedim (12 haftalığım)
Paronayanne Zulosmustafa 11.haftada öğrendim canım ben. Hiç erken değil. 11.haftada direk organını bile gösterdi bize .
MerveDkc35 Zulosmustafa 12. Haftada tahminde bulunması normal erkeğe dönme ihtimali olduğu için genelde 16/17ye kadar beklerler ben 16 da net öğrendim
deletedmom43191 Zulosmustafa doğru olabilir ben ilk gebelik 13 ikinci gebelik 11 üçüncü gebelik 9 öğrendim
2412eylul Benide 12 haftada erkeğe benzetti değişir mi sizce 2 kızım var erken diye kimseye demedim çünkü kızlarımı 16 haftada ancak öğrenmiştim
asena9 ikibaloglanannesi sizinkiler çok nazlıymış ya :)) bende kızımı 13 te öğrenmiştim şimdikini daha öğrenemedim 13 haftalığım, 17 de gideceğim o zaman öğrenirim inşallah
Angel19 Zulosmustafa bence erken bize de 12 haftalık kız dendi şuan 15.haftada erkek dendi :)gönlünüzden geçen olsun inşallah 🥰