Allsododkdkdkd tabi 33 haftada nts kasılma var diye bebeğini almaya kalktılar arkadaşımın basit bi idrar yolu enfeksiyonuymuş serumla halledildi. Ayrıca dertleri sezaryen yapalım diye uğraşmak anne bebek için hiçbir risk yokken sırf doktor ben gireceğim doğuma psikolojisiyle hamileyi 9 ay empoze ediyorlar sezaryene normal doğum güzel ve doğal bir süreçtir Allah razı olsun Okan beyden her konuda yardımcı oldu bana şimdi normal doğum için ilgileniyor bizzat benimle ve benim gibi gebelerle ben ilk başta havvana albeniye gidiyordum mahremiyet kadın doktor olsun va diye 16. Haftada benimle pazarlığa girişti dedi yok sen doğuramazsın normal şöyle böyle diye en son tarama tesleri yüzünden tartıştık sdü ye başladım okan beyin iş ahlakı ve güvenilir bir doktor oluşu 37 haftaya kadar doğumu değil bebeğin sağlığını konuşmamız hep önceliğimiz oldu