Kızlar deli dehşet hastayım 4 gündür nefes alamıyorum burnum tıkalı strimar aldık deniz tuzlu asla açmıyor heseyi denedim hatta yok yani illadin sikiyorum şak açılıyor sorun olur mu ki ondan başka birşey ise yaramıyor nefes alamayincada ağzımdan gidiyor bu sefer boğazım aciyo yemekde yiyesim gelmiyor napicam