Arkadaslar iki kez düsük yapmis biri olarak tssmin gecerli oldugu bir hastane ariyorum. Acibadem Emre hocami yoksa Memorial Aygül hocami bilemedim.. acibadem biraz uzak kaldigi icin git gel biraz zormu olur bilemedim. Deneyimleriniz varsa yazarmisiniz? Ya da baska doktor önerisinede acigim.. cok kararsizim 😢