Feyzanare merhaba aynı durumu yaşıyorum. E nabızda bakınca üreme oldu yazıyor. Bugün doktora gittim tüm sonuçları değerlendirmesi için çocukta hastalığa neden olacak bir şey yok sonuçların güzel dedi. O an bunu sormayı unuttum devlet hastanesi olduğu için sonrasında arayamadım da. Ürolojiye gitmeyi düşünüyorum açıkçası Salı gününe randavu aldım aklım da kalacağına dedim…