Derya0101 Kizlarlar iyi akşamlar 7 haftadan beri progestan fitil kullanıyorum şuna 13 haftalık olduk ama aşiri derecede artık rahatsiz ediyor kaşinti ve yanma yapiyor sizlerdede böyle olan varmi ne yapmalıyım
Gunduzanne Derya0101 Bu rahatsızlığınızın sebebi progrstan değildir sağlık ocağında bi idrar tahlili verin bence enfeksiyon olabilir
Eylul41 Derya0101 progestandan değildir enfeksiyondur ya idrar ya vajinal bi idrar testi verin ben 25 haftadir kullaniyorum doguma kadarda kullanacagim
anonimuye Derya0101 bendede progestandan sonra mantar oldu fitil kullandm ama tekrarlıyor fitil akıntı yaptıkça ıslak kaldıgı için oluyor bence
biizaaa Eylul41 bir şey soracaktım, bende dünden beri fştil olarak kullanıyorum da ama hepsi öylece bi saat sonra iç çamaşırıma akıyor nırmal mi yoksa derine mi kıyamıyorum acaba
Ceku256 Bugün doktorum progestanın vajinada zamanla tahrişe sebep olabileceğini eğer etkilerini çok kötü yaşamazsam ağızdan almamı söyledi kuzu. Zamanla tahriş yapabilirmiş yani söylediğine göre.
Derya0101 Ceku256 evet sanırım günde 3 kere kullanıyorum ve artık yoruldum iç çamaşir değişmekten devamli
1evremti Derya0101 Benimde ilk haftalar kanamam vardı kullanıyordum, şu an da 36 haftalığım erken doğum riskimden dolayı kullanıyorum 1 aydır. Hiç öyle sorunlar yaşamadım, bence idrar tahlili yaptırın enfeksiyonunuz olabilir, geçmiş olsun 💐
biizaaa Derya0101 e ne faydası olacak ya 😂😂 3 ay boyunca hep hap olarak içtim fitil olarak kullanacaksın deyince bi şaşırdım e şimdi de durduğu yerde durmuyor nasıl iş bu