Gizen ilk başta anlattıklarım, yaşadıklarım sizi korkutmasin. 31. Hafta yatışım yapıldı sancılar başlayınca riske girmediler, 33. Hafta doğuma aldılar, dikine kesim yaptılar, saat 9:15 de doğuma girdim 13.30 da ameliyattan çıktım, bebeğimin kalbi durmuş doğumda kalp masajı ve iğne ile entübe edildi, odama geldikden sonra rahmini almadık dediler ama aşırı ağrı vardi, sonra aşıri kanama başladi taşikardi başladi koşarak tekrar ameliyata aldilar plasanta ile rahim damarlaşmiş o damarlari doğumda bağlamışlar ama sonra damarlar patlamış rahmimi 2.ameliyatta aldilar 4 de girdim ikinci ameliyata 8 de çıktim sonra yoğun bakımda kaldim, 19 ünite kan takmişlar, kan ürünleri serumlar, prof. Doktorlar başımdan hiç ayrılmadi, 39 adet zımba dikiş ipek dikişler sondalar çok zor bir süreçti bebeğim 39 gün yoğun bakımda kaldi, dediğim gibi milyon doğumda bir olur belki başıma gelen siz korkmayın.