Kelebeekkk rgcaliskan süsleme oda ikramlıklar nasıldı acaba? Doktorunuz kimdi ve nasıl geçti doğum? Sağlıkla büyütün hayırlı olsun☺️
rgcaliskan Kelebeekkk süsleme gayet idealdi ikramlıklar da güzeldi açıkcası. Benşm doktorum Çağdaş beydi. Normal doğum oldu süreç kolaydı diyemeyeceğim zor olduğunu kabul etmek gerek açıkcası. Ama anında unutuluyor bunu söyleyenlere inanmazdım ama öyleymiş gerçekten. Kelebeekkk
Tbk301 rgcaliskan selamlar ben de medikalde doğum yapacağım da acaba doğumu özel sağlık sigortası karsilayinca da süsleme ikramlik falan oluyor mu bilginiz var mi?