Feyzanare Kızlar merhaba 19 haftalık hamileyim idrar kan tahlillerim temiz ama kültürde üreme oldu yazıyor korkmaya başladım bilgisi olan varsa yazabilir mi lütfen 🙏
obli Feyzanare önemli olan idrar kültürü. Kültürde üreme olduysa doktorunuz onu baz alır tahlili değil. İlaç verir muhtemelen.
Yazmelegi_ Feyzanare idrar kültüründe genelde bakteriler gözüküyor bunlarda enfeksiyona işaret ediyor o açıdan enfeksiyon olabilir ama yinede en net doktorunuz bilgi verir zaten ❤️
Esiilaa Kültürü verirken mümkün olduğu kadar steril vermek gerekiyor kaba aktarım sırasında etrafa bulaş yapmıs olabılırsınız hastane wcleri temiz değil üreme ondan kaynaklı olabilir
Feyzanare İdrar testlerim tertemiz hiç enfeksiyon felan yok sadece üreme de yazıyor oldu diye korktum bende görünce 😓
Pnrmrm Feyzanare Benim de var. Mantar oluyormuş o üreme. Fitil kullanıyorum. Gebelikte normal dedi doktorum. Yine de en doğrusunu doktorunuz söyler tabi.