Usarname01 Gökbey diyince sonu bey olduğu için isim orda bitiyomus gibi olmuş bana göre ikinci bir isim yakışmaz, birde ileriyi düşününce bir meslek sahibi olduğunda oğlunuza Gökbey bey diye seslenmek değişik olurdu ❤️ ama kendi düşüncem inşallah içinize Sinen bir isim daha bulursunuz