Esum48 Kizlar dogum doktoruma hediye aldim ama guzel bir not yazmak istiyorum bana cok iyiligi dokundu dogum haricinde. Sizce anlamli ne yazabilirim siz hediye aldiniz mi ne yazdiniz not olarak ?
ArasMom__ Esum48 başta kontorollerden doğuma kadar aynı doktor olsaydı tabii ilgilide olsaydı bende hediye almak isterdim ama hepsi farklı. Kısa bir söz yazmanız yeterli olacaktı diye düşünüyorum
Esum48 ArasMom__ evet benimki basindan doguma kadar hep yanimdaydi gecenin bi vakti aradigimda bile aciyordu mesaj atiyodum cevap veriyodu bu yuzden almak istedim 😊
Esum48 ArasMom__ aynen canim😂 giderken tatli da yaotircam da 😂 sirf bu kadin icin 45 km lik yola gittim onda dogurayim diye 😂