Herkese merhabalar sizlere danışmak istediğim bir konu var pcos hastasıyım gebelik tedavisine başladım femera kullanarak 2 adet 21 mm yumurta oluştu ve ertesi gün yani ayın 11 inde çatlatma iğnesi vuruldum doktorunun hazırladığı takvime göre 36. Saat beraberlik yaşandı ve iğneden sonra 3 gün devam etti 1 gün ara tekrar 2 gün ilişki ve ayın 22’sine kadar gün aşırı beraberlik önermiş çok fazla değil mi acaba sizce olması gereken sıklık bumudur?